نماد سایت وبسایت رسمی دکتر اوصیاء

لبخند هالیوودی

لبخند هالیوودی

لبخند هالیوودی

بسیاری از افراد در عصر کنونی خواهان داشتن لبخند هالیوودی هستند. اما بهتر است که درباره خصوصیت ها و ویژگی های این لبخند اطلاعات بیشتری داشته باشید. در این مقاله بیشتر در این باره توضیح خواهیم داد.

لبخند هالیودی

لبخند هالیوودی

 

در ابتدا بهتر است توضیحی را راجع به لبخند هالیوودی ارائه کنیم. لبخند هالیوودی به لبخندی گفته می شود که تقریبا بی نقش بوده و به شکل زیبایی به روی لب نقش ببندد. در این لبخند، دندان ها باید به صورت ردیف، مرتب و سفید باشند. بسیاری از افراد می پرسند که چگونه می توان لبخند خود را به لبخند هالیوودی نزدیک کنند؟ در ادامه به بیان روند می پردازیم.

قبل از انجام هر کاری باید ابتدا به دندانپزشک مراجعه کرد. دندانپزشک دندان های شما را معاینه کرده و بررسی می کند که فرم و شکل دندان ها و فک شما برای انجام ونیر پورسلین مناسب است یا خیر. البته درباره ی کسانی که دندان قروچه دارند باید گفت که استفاده از براکت های نامرئی پیشنهاد می گردد. پس از بررسی پزشک و دارا بودن شرایط ایجاد لبخند هالیوودی، باید از لبخندهای پیشنهادی و آزمایشی استفاده کنید و براساس آن تصمیم بگیرید. این لبخندهای آزمایشی در مدل های طبیعی، هالیوودی و تخم مرغی وجود دارد.

نکته

اگر دندان های شما دچار بیماری یا پوسیدگی هستند باید پیش از اقدام به عمل های زیبایی لبخند، این مشکل را رفع کنید.

سفید کردن دندان

 

پس از اینکه تصمیم گرفتید که لبخند هالیوودی داشته باشید و پزشک نیز این امر را تایید کرد باید دندان ها را سفید کرد. دندانپزشک با توجه به جنس و نوع دندان های شما تشخیص می دهد که تا چه میزان می توان دندان های شما را سفید کرد.

برای رسیدن به لبخند هالیوودی باید از مرحله برداشت بافت دندان را نیز گذشت. برداشتن بافت دندان برای رسیدن به مدل مورد نظر صورت می گیرد. برای انجام این کار ابتدا دندان بی حس شده و پس از تراشیدن دندان، ونیر موقتی به کار می رود تا لبخند هالیوودی را به صورت تستی ببینید. پس از گذشت چند روز باید به آزمایشگاه مراجعه کنید و اگر خواهان اصلاحاتی در خصوص رنگ و نوع دندان ها هستید صحبت کنید.

این سوال پیش می آید که برای رسیدن به لبخند هالیوودی چند دندان را تراش داد؟

در پاسخ باید گفت همه چیز به فرم دندان های شما بستگی دارد. اینکه چند دندان به هنگام لبخند مشخص است و چند دندان شما باید تغییر کند. اما معمولا ۶ تا ۸ دندان جلویی ونیر می شود. اما برخی نیز دوست دارند که فقط ۴ دندان بالایی را ونیر کنند.

 

بررسی خط لبخند

دندانپزشک پس از معاینات لازم مشکلات و آسیب های دهانی بیمار را بیان کرده تا بیمار در جریان درمان و روش انجام هر کدام قرار بگیرد. علاوه بر این با کمک عکس برداری های فتوگرافی و نرم افزارهای مخصوص لبخند فرد بعد از درمان آنالیز می شود.

 

طراحی لبخند

پس از انجام آنالیز و عکس برداری از دندان، می توان با کمک نرم افزارها کارهایی مانند کاشت، ارتودنسی، سفید کردن و روکش را بر روی دندان ها شبیه سازی کرد. باید گفت که فرم و ظاهر صورت، حالت لب ها نیز در خط لبخند تاثیر گذار است. با توجه به ۵ نوع متفاوت فرم صورت، طراحی لبخند برای هر فردی متفاوت است. البته باید ذکر کرد که ایده آل ترین فرم صورت نوع بیضی است.

 

مراقبت های بعد از ایجاد لبخند هالیوودی

 

مراقبت از لبخند هالیوودی

 

در صورتی که نیاز به دندانپزشک زیبایی یا مشاوره دارید می توانید با ما تماس بگیرید.