نماد سایت وبسایت رسمی دکتر اوصیاء

نگین دندان چیست؟

نگین دندان چیست؟

نگین دندان یک جواهر مصنوعی بیرنگ و کوچک از سنگ است که با استفاده از یک چسب به سطح دندان متصل میشود.

نگین دندان مى تواند از جنس طلا و جواهر کریستال شیشه ای باشد (۱۸K طلای سفید و ۲۴K یا ۲۲K جواهرات طلای زرد) که به طور خاص برای استفاده های دندانپزشکی طراحی شده اند . نگین ها از کریستال شیشه ای دارای یک پوشش مخصوص در پشت خود هستند که نور را انعکاس می دهند و باعث میشوند مثل یک الماس درخشان به نظر بیایند.

برخلاف روش های قبلی که برای اتصال نگین به دندان نیاز به تراش دندان بود اکنون با یک چسب کامپوزیتی نگین بر روی دندان متصل میشود وحداقل تا شش ماە یا بیشتر دوام میاورد.

نگین دندان

نگین دندان از سنگ مصنوعی بی رنگ و براق یا هر فلز گرانبهایی از قبیل طلا و جواهر کریستال شیشه ای، (۱۸K طلای سفید و ۲۴K یا ۲۲K جواهرات طلای زرد) به طور خاص برای استفاده های دندانپزشکی طراحی شده اند.

نگین ها از کریستال شیشه ای در آلمان ساخته میشوند که دارای یک پوشش مخصوص در پشت خود هستند که نور را انعکاس می دهند و سبب میشوند مثل یک الماس درخشان به نظر بیایند.
برخلاف روش های قبلی که برای اتصال نگین به دندان نیاز به حفاری دندان بود اکنون با یک چسب کامپوزیتی نگین بر روی دندان متصل میشود و تا یک سال یا بیشتر دوام میاورد. طلا و سنگ ها شبیه بلورهای بسیار ریز هستند که بیشتر در قسمت جلو و بالای دندان های پیشین یا دندان های نیش یا هر دندانی که در هنگام لبخند زدن بیشتر نمایان میشود، قرار داده می شوند.

نگین دندان در موقع لبخند زدن می درخشد و توجه همه را به سمت لبخند شما جلب مینماید و یک لبخند سفید و درخشان و با شکوه را عرضه می کند.

برای مشاهده مطالب بیشتر و مرتبط، به بخش دندانپزشکی زیبابی مراجعه کنید.