نماد سایت وبسایت رسمی دکتر اوصیاء

سفید کردن دندان و بلیچینگ با لیزر

بلیچینگ با لیزر

سفید کردن دندان با لیزر

 

داشتن دندان هایی سفید و درخشان، علاوه بر این که می تواند لبخند شما زیباتر کند، اعتماد به نفس شما را نیز بالاتر می برد تا با خیالی آسوده لبخند بزنید و احساس شرمساری نکنید. روش های زیادی برای سفید و درخشان کردن دندان ها وجود دارد که یکی از بهترین های آن بلیچینگ است. ( اگر درمورد بلیچینگ اطلاعاتی ندارید، می توانید به مقاله ی بلیچینگ چیست مراجعه کنید. )

بلیچینگ را می توان درمنزل و یا مطب انجام داد ولی اگر قصد دارید از روش بلیچینگ با لیزر استفاده کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با این روش و فواید آشنا شوید.

بلیچینگ دندان با لیزر

سفید کردن ها با لیزر

 

بلیچینگ دندان با لیزر به معنای سفیدکردن دندان ها با لیزر است. این روش یکی از بهترین و به روزترین روش های سفید کردن دندان است که می تواند لبخندی زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد. طبق تحقیقات انجام شده بلیچینگ دندان با لیزر یکی از آسان ترین و بی خطرترین روش های سفید کردن دندان ها است که در آن بیمار دردی را تحمل نمی کند. البته این نکته را فراموش نکنید که بلیچینگ دندان با لیزر باید توسط یک پزشک متخصص انجام شود تا بتواند شما را به نتیجه ی دلخواهتان برساند.

 

روش انجام بلیچینگ دندان با لیزر

بلیچینگ با لیزر

 

بلیچینگ دندان ها با لیزر معمولا توسط یکی از روش های زیر انجام می شود:

*توجه کنید*

نوع لیزری که برای سفیدکردن دندان هایتان استفاده می شود، باید توسط یک دندانپزشک متخصص انتخاب شود تا بهترین نتیجه ی ممکن حاصل شود.

مدت زمان انجام بلیچینگ با لیزر

بلیچینگ با لیزر معمولا در کم تر از یک ساعت انجام می شود. البته برخی از پزشکان  از شما می خواهند که یک جلسه قبل از بلیچینگ دندان ها به مطب مراجعه کنید تا به تمیزکردن تخصصی دندان هایتان بپردازند.

چه کسانی نباید از روش بلیچینگ با لیزر استفاده کنند ؟

بلیچینگ با لیزر برای خانم های باردار و یا شیرده، افراد زیر ۱۶ سال و افرادی که از ارتودنسی دندان ها استفاده می کنند و یا ۶ ماه از ارتودنسی دندان های آن می گذرد، توصیه نمی شود.

هزینه ی بلیچینگ با لیزر

هزینه ی بلیچینگ دندان ها با لیزر به عوامل زیادی بستگی دارد و این هزینه برای هر فردی متفاوت می باشد، بنابراین نمی توان یک قیمت واحد را برای همه بیماران در نظر گرفت. می توانید برای آگاهی از هزینه ی بیچینگ با لیزر به مطب دکتر اوصیا مراجعه کنید.