نماد سایت وبسایت رسمی دکتر اوصیاء

مزایا و معایب فلوراید

مزایا و معایب فلوراید

مزایا و معایب فلوراید

در این نوشته به بیان ضرورت و مزایا و معایب فلوراید می پردازیم. با ما همراه باشید.

مزایا و معایب فلوراید

مزایا و معایب فلوراید

 

در ابتدا بهتر است بگوییم که فلوراید چیست. فلوراید ماده ی معدنی است که به طور طبیعی در غذا و آب یافت می شود. فلوراید می تواند به تقویت مینای دندان و ترمیم سوراخ های ایجاد شده در سطح آن بپردازد. ترمیم به این صورت است که مواد معدنی از بین رفته به مرور زمان جایگزین می گردد. علاوه بر این موضوع، فلوراید مقاومت دندان ها در برابر اسید دهان افزایش داده و احتمال پوسیدگی را کاهش می دهد. در ادامه به بیان مزایا و معایب فلوراید می پردازیم.

مزایای استفاده از فلوراید

مزایای استفاده از فلوراید

 

 

فواید فلوراید تراپی بزرگسالان

فواید فلورایدتراپی بزرگسالان

 

فلوراید تراپی در افراد بزرگسال می تواند نتایج زیر را به همراه داشته باشد.

عوارض و خطرات

زمانی که همه چیز به اندازه و به طور صحیح استفاده شود هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد. با شیوه صحیح استفاده می توانید نتایج مناسبی نیز به دست آورید. در هر حال یکی از خطراتی که در این زمینه وجود دارد خطر استفاده بیش از حد فلوراید می باشد. مقدار فلوراید موجود در آب شهری کاملا کنترل شده بود و خطری شما را تهدید نخواهد کرد. علاوه بر این والدین باید استفاده تمام محصولات حاوی فلوراید مثل خمیر دندان را در خانه تحت کنترل داشته و این محصولات را دور از دسترس کودکان نگهدارند. اما در صورتی که مصرف فلوراید بیش از حد باشد ممکن است فرد دچار حالت تهوع شود.

در صورتی مصرف بیش از حد فلوراید امکان به وجود آمدن حالت تهوع و بروز لکه های سفید بر روی مینای دندانی که در مرحله رشد است وجود دارد. این لکه ها به هنگام کامل شدن رشد دندان در دهان قابل مشاهده خواهند بود. در صورتی که درباره این مشکل نگران هستید می توانید با ما تماس گرفته و مشاوره بخواهید. همچنین دکتر محمد علی اوصیاء می تواند میزان مصرف فلوراید را برای شما یا کودک شما تعیین کرده و محصولات مناسب را پیشنهاد دهد.

 

هزینه و قیمت فلوراید تراپی

 

در خصوص هزینه فلوراید تراپی باید گفت که از اکثر هزینه های دندانپزشکی این مقدار کمتر خواهد بود. این هزینه پس از معاینه اولیه به اطلاع شما خواهد رسید. در این مقاله سعی کردیم که مزایا و معایب فلوراید را بیان کنیم در صورتی که سوالی دارید می توانید با ما تماس بگیرید.