نماد سایت وبسایت رسمی دکتر اوصیاء

مقرون به صرفه بودن ایمپلنت

مقرون به صرفه بودن ایمپلنت

گاها برخى بیماران به دلیل هزینه بالاتر ایمپلنت نسبت به درمانهاى دیگر (جهت جایگزینى دندانهاى از دست رفته)از انجام آن سرباز مى زنند.ولى ایمپلنت چه برای کاشت یک دندان و چه برای کاشت چندین دندان، یک روش مقرون به صرفه است.
اگرچه برخی از روش ها براى جایگزینى دندانهاى از دست رفته ،ممکن است هزینه کمترى داشته باشد ولى ایمپلنت در طولانی مدت به دلیل کیفیت(مشابه دندان طبیعى) ،دوام طولانی تر و عدم آسیب به دندانهاى مجاور(در صورت وجود) مقرون به صرفه تر است.

توصیه مى کنم هیچ روشى جز ایمپلنت براى جایگزینى دندانهاى از دست رفته انجام ندهید!!چه بسا درمانهاى ارزانتر باعث آسیب و ضرر بیشترى براى شما گردد.

انواع ایمپلنت دندان چیست؟

این نوع ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت در مواقعی که استخوان فک بیمار تحلیل زیادی داشته باشد و به قدری کم باشد که نیاز به بازسازی استخوان فک باشد و دنچر یا دست دندان بیمار از دهانش خارج شود استفاده میگردد.

این اوردنچر متحرک بوده و روی ایمپلنت قرار میگیرد و ثبات نسبتا خوبی دارد اما مثل پروتز ثابت فیکس نیست و میتوان برای تمیز کردن ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت و دست دندانشب ها آن را خارج کرد.
نوع دیگر ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت تکنیک All on 4  هست که کل پروتز در هر فک  روی ۴ تا ۶ عدد ایمپلنت قرار میگیرد.
نوع دیگر ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت به گونه ای هست که پروتز ثابت میتوان قرار داد و این نوع ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت نیاز به تعداد بیشتری ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت  دارد .
ولی برای گذاشتن ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت استخوان فک باید به اندازه کافی باشد تا بتوان ایمپلنت دندان یا کاشت ایمپلنت را درون استخوان فک قرارداد.